Web sitemiz androidsesi.com yayında Web sitemiz androidsesi.com yayında

25.10.13

Samsung Galaxy Note3 İGO güncel sürümü



Samsung Galaxy Note3 İGO Kurulumu nasıl yapılır ?


Link 1               :  http://yadi.sk/d/9FHP1BZ3AGnht1 
Alternatif link 2 :  https://docs.google.com...mhjb2s/edit?usp=sharing 


Kurulum:
  1. Go klasörünü arşivden çıkarıp telefona veya karta atın 
  2. Content/Lang ve Content/Voice klasörlerinden size lazım olmayacak dosyaları silin (sadece türkçe kalsın mesela) 
  3. İçinden iGo.apk dosyasını kurun
  4. Kullanın. Hayırlı olsun

10 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. selam dediğiniz gibi kurdum ancak sd kartı takın diyor açılmıyor ne yapmalıyım programı telin anadizinine yükledim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. selam biraz uraştıktan sonra sorunu çözdüm paylaşımın için teşekkür ederim.bir güzellk daha yapsanda avrupa haritalarını nerden indirebiliriz özellikle almanya teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. nasıl çözdünüz sıkıntıyı

    YanıtlaSil
  5. Slm paylaşım için teşekkür ederim,
    Bu programı kurdum çalıştı ama RUSÇA nasıl Türkçeye çevirebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe dil seçeneği mevcut. Ayarlardan türkçe yi seçiniz. Rusça bilmiyorsanız :) dene/yanılma yöntemi ile arayacaksınız artık .

      Sil
  6. Merhaba ben kurdum ama şu şekilde hata veriyor ne yapmam gerek : user interface resolution [1080x1845] is not supported or compatible skin can not be found. Exiting application. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben programı kurdum problemsiz açıldı dil olarak da turkçeyi ayarladım problem yok yanlız uygulam klavye si hala rusca bunu nasıl düzenliyebilirim simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klavye açıkken adres yazacak gibi satırı tıkla, altta diğer butonu var onu tıkla, çıkan klavye seçeneklerinden ortadaki ingilizce qwerty klavyedir. türkçe bir karakter yazmak istersen (mesela Ç gibi) C ye bas zaten tahminleri veriyor.

      Sil